• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Formy dostawy

Transport i dostawa

Meble dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub transportem własnym .



Przy większych zakupach tj, kilku sztukach tego samego produktu w paczkach, lub kilka osobnych brył mebli twardych w paczkach, koszt transportu obliczany jest w koszyku. Z uwagi na małe gabaryty paczek koszt ten nie jest sumowany co oznacza dla klienta niższą cenę transportu.

Transport firmowy - Procedury odbioru przesyłki:

    Kierowca ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
    Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
    Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył)
    W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności tj. niezgodności z zamówieniem, uszkodzenie przesyłki, wypełnij z kierowcą protokół szkody. Kopię dokumentu pozostaw razem z fakturą, jest podstawą w dalszych procedurach reklamacyjnych.
    Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności - złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny
    Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone możliwie jak najszybciej.
    Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedanej

Firma spedycyjna DPD- Procedury odbioru przesyłki:

    Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
    Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
    W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody. Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji
    Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj
    Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny
    Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedanej



Informacje o doręczeniu przesyłki

O nadanej przesyłce informujemy przynajmniej jeden dzień przed jej doręczeniem. Zazwyczaj odbywa się to drogą telefoniczną w której Klient potwierdza lub odmawia jej przyjęcia. W przypadku odmowy, ustalany jest przez naszego pracownika nowy termin doręczenia.

Jednocześnie informujemy, że nasi kierowcy dostarczają towar w godzinach od 6:00 do 23:00.
    
 


Nie wnosimy przesyłek

Kierowcy firmy BD Handel , jak i pracownicy operatora logistycznego mają obowiązek wydać towar z auta w miejscu dostawy.Nie mają obowiązku wnosić towaru do domu klienta. Firma nie świadczy również dodatkowych usług związanych z wniesieniem.
    



  • Tomasz Kłoda
  • +48 500 655 902
  • tomek@meblowiec.pl
  • Patryk Wilk
  • +48 785 926 176
  • patryk@meblowiec.pl
Live Chat

System ratalny Credit Agricole

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Aktualności

Witamy w sklepie internetowym
Meblowiec.pl Zapraszamy do
zapoznania się z ofertą i zakupów.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszego biura w Kolbuszowej:
Jana Pawła II 19, 36-100 Kolbuszowa.
Telefon: 500 655 902.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.