• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Wnoszenie

''

Zgodnie z obowiązującym prawem, pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wnieść paczkę do maksymalnej wagi 30 kg. Jeśli Twoje paczki są cięższe, nie zostaną wniesione. Nie są również świadczone dodatkowe usługi w tym zakresie.



   
Kierowca ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta.

Cena dostawy nie zawiera wnoszenia !!! 

TOWAR DOSTARCZANY JEST PRZEZ SIEDEM DNI W TYGODNIU W GODZINACH OD 6-23. 

 

Transport firmowy (firma zewnętrzna transport bezpośredni)- Procedury odbioru przesyłki:
   

Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych.

Jeśli klient nabył mebel tapicerowany należy zdjąć wierzchnią warstwe zabezpieczającą i określić

czy nie ma uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego transportu.

 Dokument sprzedaży należy pozostawić, jest on podstawą w dalszych procedurach reklamacyjnych.

 

Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności - złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny.
    Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone możliwie jak najszybciej, zgodnie z trybem reklamacyjnym. 


Firma spedycyjna DPD- Procedury odbioru przesyłki:

   
Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
    Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych


    W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody. Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji
    Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj
    Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny
    Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedanej

  • Tomasz Kłoda
  • +48 500 655 902
  • tomek@meblowiec.pl
  • Patryk Wilk
  • +48 785 926 176
  • patryk@meblowiec.pl
Live Chat

System ratalny Credit Agricole

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Aktualności

Witamy w sklepie internetowym
Meblowiec.pl Zapraszamy do
zapoznania się z ofertą i zakupów.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszego biura w Kolbuszowej:
Jana Pawła II 19, 36-100 Kolbuszowa.
Telefon: 500 655 902.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.